SERVEIS

La festa dels 30 anys

El dissabte 30 de maig vam celebrar l’acte més lúdic i obert a la participació de tothom d’aquest any de 30è aniversari de Dones amb Empenta. La festa pròpiament dita. La festa dels 30 anys, que va tenir lloc a les Encavallades del Museu de la Pell d'Igualada, amb la participació de Lali BeGood, Marta Pontnou, Laura Grau, Miquel Missé, Dj Devoth i els Moixiganguers d’Igualada.

1996-2026. Homenatge a les fundadores de DAE

Dones amb Empenta naixem el 1996 per un grup de dones amb inquietuds i ganes de participar i compartir. En l'any del 30 aniversari, celebrem un acte de reconeixement amb les fundadores i dones que van impulsar l'entitat.

23è Concurs de fotografia sobre “Nosaltres i la vida que defensem”

Aina Carpi Riera, Marina Pifarré Rovira i Ainhoa Osuna Abad són les tres guanyadores del 23è Concurs de fotografia Com ens veiem les dones?, la segona edició més participada, amb 76 fotografies i 31 participants.

“A foc lent” sobre Via Laietana i la tortura amb biaix de gènere

El dijous 27 de novembre vam tenir el plaer de parlar amb la Gemma Pasqual i la Pilar Rebaque sobre la tortura política i de gènere, en la segona sessió del cicle “A foc lent”. Són l’autora i una de les testimonis de “Torturades. Via Laietana, 43. Vint-i-dues dones, testimonis del terror (1941-2019)”.

“A foc lent” amb l’Eva Piquer, sobre l’escarni públic contra les dones

"DIFAMACIÓ. Autòpsia d'un escarni classista, misogin i cruel" és el títol de l’assaig amb què l’Eva Piquer Vinent trenca el silenci i explica el seu cas, paradigma de l’escarni públic que s’exerceix contra moltes dones amb rellevància professional, social o política avui dia.

Reivindiquem la nostra participació a les TIC amb llibertat i igualtat

El dijous 20 de març vam realitzar una taula rodona sobre un tema que fa temps que volíem abordar com és el món digital però amb perspectiva de gènere i de drets per a totes. Entre aquests, i principalment, el dret a la llibertat d’expressió. D’aquí el nom escollit: Món digital, món de llibertat?

XXII Concurs de fotografia sobre les dones i el món digital

Vanesa González Márquez, de Vilanova del Camí, Mireia Rubio Molin, de Santa Margarida de Montbui, i Marina Camprubí Delgado, d’Igualada, són les guanyadores del XXII Concurs de fotografia Com ens veiem les dones?

“A foc lent” amb Vanessa Mendoza Cortés, absolta

L’activista andorrana va estar a Igualada per a presentar-nos el llibre i l’espectacle "Absolta", a la segona sessió del cicle "A l’hivern feminismes a foc lent", juntament amb la seva companya a la guitarra, Beatriz Fernández, música i cantant.

“A l’hivern feminismes a foc lent” amb Miquel Missé

“Entre amigues” i en un espai tan càlid com el dels amics del barri de Xauxa, el passat 21 de noviembre vam obrir el cicle de pensament i reflexió A l'hivern feminismes a foc lent amb Miquel Missé i Antoni de Febrer.

Tres vilanovines, guanyadores del 21è Concurs “Com ens veiem les dones?”, sobre la pressió estètica

Dissabte vam celebrar l’entrega de premis del 21è Concurs de fotografia “Com ens veiem les dones?” que organitzem pel 8 de Març i que aquest any hem dedicat a la pressió estètica. Tres concursants de Vilanova del Camí són les guanyadores d’una edició que ha estat especialment creativa i que ha comptat amb la participació de 41 fotografies de 21 autores diferents.

La festa dels 30 anys

El dissabte 30 de maig vam celebrar l’acte més lúdic i obert a la participació de tothom d’aquest any de 30è aniversari de Dones amb Empenta. La festa pròpiament dita. La festa dels 30 anys, que va tenir lloc a les Encavallades del Museu de la Pell d'Igualada, amb la participació de Lali BeGood, Marta Pontnou, Laura Grau, Miquel Missé, Dj Devoth i els Moixiganguers d’Igualada.

1996-2026. Homenatge a les fundadores de DAE

Dones amb Empenta naixem el 1996 per un grup de dones amb inquietuds i ganes de participar i compartir. En l'any del 30 aniversari, celebrem un acte de reconeixement amb les fundadores i dones que van impulsar l'entitat.

23è Concurs de fotografia sobre “Nosaltres i la vida que defensem”

Aina Carpi Riera, Marina Pifarré Rovira i Ainhoa Osuna Abad són les tres guanyadores del 23è Concurs de fotografia Com ens veiem les dones?, la segona edició més participada, amb 76 fotografies i 31 participants.

“A foc lent” sobre Via Laietana i la tortura amb biaix de gènere

El dijous 27 de novembre vam tenir el plaer de parlar amb la Gemma Pasqual i la Pilar Rebaque sobre la tortura política i de gènere, en la segona sessió del cicle “A foc lent”. Són l’autora i una de les testimonis de “Torturades. Via Laietana, 43. Vint-i-dues dones, testimonis del terror (1941-2019)”.

“A foc lent” amb l’Eva Piquer, sobre l’escarni públic contra les dones

"DIFAMACIÓ. Autòpsia d'un escarni classista, misogin i cruel" és el títol de l’assaig amb què l’Eva Piquer Vinent trenca el silenci i explica el seu cas, paradigma de l’escarni públic que s’exerceix contra moltes dones amb rellevància professional, social o política avui dia.

Reivindiquem la nostra participació a les TIC amb llibertat i igualtat

El dijous 20 de març vam realitzar una taula rodona sobre un tema que fa temps que volíem abordar com és el món digital però amb perspectiva de gènere i de drets per a totes. Entre aquests, i principalment, el dret a la llibertat d’expressió. D’aquí el nom escollit: Món digital, món de llibertat?

XXII Concurs de fotografia sobre les dones i el món digital

Vanesa González Márquez, de Vilanova del Camí, Mireia Rubio Molin, de Santa Margarida de Montbui, i Marina Camprubí Delgado, d’Igualada, són les guanyadores del XXII Concurs de fotografia Com ens veiem les dones?

“A foc lent” amb Vanessa Mendoza Cortés, absolta

L’activista andorrana va estar a Igualada per a presentar-nos el llibre i l’espectacle "Absolta", a la segona sessió del cicle "A l’hivern feminismes a foc lent", juntament amb la seva companya a la guitarra, Beatriz Fernández, música i cantant.

“A l’hivern feminismes a foc lent” amb Miquel Missé

“Entre amigues” i en un espai tan càlid com el dels amics del barri de Xauxa, el passat 21 de noviembre vam obrir el cicle de pensament i reflexió A l'hivern feminismes a foc lent amb Miquel Missé i Antoni de Febrer.

Tres vilanovines, guanyadores del 21è Concurs “Com ens veiem les dones?”, sobre la pressió estètica

Dissabte vam celebrar l’entrega de premis del 21è Concurs de fotografia “Com ens veiem les dones?” que organitzem pel 8 de Març i que aquest any hem dedicat a la pressió estètica. Tres concursants de Vilanova del Camí són les guanyadores d’una edició que ha estat especialment creativa i que ha comptat amb la participació de 41 fotografies de 21 autores diferents.